Ζωηφόρος

Αντι-ρατσιστικό νομοσχέδιο(ες επίρρωσιν Μυρτώς)

Ένα από τα πιο σημαντικά δώρα της μετακαρτεσιανής κοινωνικής φιλοσοφίας είναι η διατύπωση του όρου του κοινωνικού συμβολαίου. Σύμφωνα με το κοινωνικό συμβόλαιο υπάρχει  μία πολιτική συμφωνία ανάμεσα σε άρχοντες και αρχομένους.

Η συμφωνία αυτή κατ΄αρχήν αναφέρεται στην ίδρυση κράτους. Οι άνθρωποι εκχωρούν δικαιώματα και υποχρεώσεις στους κρατούντες προκειμένου αυτοί με τη σειρά τους να τους παράσχουν ζωή ευδαίμονα και ασφαλή αλλά και ευτυχισμένη. Ο Λόκ μάλιστα θεωρεί ότι η παραβίαση αυτού του συμβολαίου όχι μόνο καταργεί την κρατική συμφωνία(κράτος)αλλά δέχεται και το δίκαιο της επαναστατικής κατάργησης του κράτους.Θεωρώ ότι εάν ο Άγγλος εμπειρικός φιλόσοφος ζούσε στο σύγχρονο Ελληνικό κράτος των εκατομμυρίων λαθρομεταναστών, των αφύλακτων συνόρων, της εκρηκτικής εγκληματικότητος όλων αυτών κατά των Ελλήνων, της ισλαμοποίησης του Ελληνικού κράτους, πρωτίστως θα διεκήρυττε ότι οι Έλληνες σε τίποτε δεν είναι υποχρεωμένοι απέναντι σε αυτό το κράτος. Θετικά θα πίστευε στη νέα δυνατότητα των Ελλήνων να ιδρύσουν ένα νέο κράτος σαν και αυτό που αναδύθηκε στα γραπτά των Νεοελλήνων Διαφωτιστών.

Το κοινωνικό συμβόλαιο έχει λοιπόν καταργηθεί ανάμεσα στους Έλληνες και σε αυτό το κράτος. Άρα λοιπόν δεν έχει νόημα να συζητούμε για τον αντιρατσιστικό νόμο. Οι Έλληνες δεν οφείλουν να συναινέσουν σε ένα νόμο ο οποίος εμφανίζεται λόγω της ανικανότητος του Ελληνικού κράτους να ελέγξει τα σύνορά του, να είναι νόμιμο και να εξασφαλίζει ασφάλεια στους Έλληνες πολίτες. Ενώ οι κρατούντες δημιούργησαν το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης τώρα προσπαθούν να κρυφθούν πίσω από νόμους. Πόσο ωραία το είπε ο Παύλος «όπου υπάρχει νόμος υπάρχει και η κατάργησή του, η παραβίασή του». Οι Έλληνες δεν πρέπει να χάσουν τη συνέχεια στο μυαλό τους. Δεν είναι το ζητούμενο ο αντιρατσιστικός νόμος. Το ζητούμενο είναι ότι οι Έλληνες αντιμετωπίζονται απάνθρωπα στην ίδια τους τη γή και επιβάλλεται να διεκδικήσουν την πατρίδα τους πίσω.

Η κάθε εποχή έχει τους εξουσιαστές της και τους δικούς της σκοπούς. Πόσο τυχαίο είναι ότι τα στίφη των λαθρομεταναστών οδεύουν προς την Ευρώπη;Ποιόν άραγε εξυπηρετεί μία Ευρώπη χωνευτήρι των λαών; Γιατί όλοι αυτοί δεν πηγαίνουν σε ομοθρήσκους και ομοφύλους χώρες; Θα απαντήσει κανείς ότι εκεί υπάρχει πόλεμος;Ποιος άραγε δημιουργεί τότε εκεί πολέμους προκειμένου η Ανατολή να ενωθεί βίαια και αντιπολιτισμικά με τη Δύση; Ποιος εξυπηρετείται από την άλογη και καταστροφική συνένωση  λαών και ανθρώπων; Τη στιγμή που  η Ελληνική φιλοσοφία-ειδικά μέσα από τους Στωϊκούς που αντιμετώπισαν τη γήϊνη πολιτεία ως  μέρος της συμπαντικής πολιτείας –κατέδειξε τον απολύτως σωστό τρόπο πολυπολιτισμικότητος. Όλοι οι άνθρωποι μέσα στην ελευθερία τους αναδεικνύουν τον πολιτισμό τους και συνειδητά με πνευματικά και αξιολογικά κριτήρια ενώνονται μπροστά σε ένα κοινό έλλογο Αγαθό. Γιατί οι χριστιανοί στις Ανατολικές χώρες σφάζονται και εξαφανίζονται χωρίς κανένας να δακρύζει-ούτε κάν η Ελλαδική Εκκλησία(σφαγή Al Dusair Συρία όπου ισλαμιστές σαλαφιστές εξαφάνισαν ένα ολόκληρο χωριό)-αλλά οι ισλαμιστές με δεδομένα χρήματα προς τους δουλεμπόρους ταξιδεύουν προς τη Δύση; Ποιος σκοπός ευρίσκεται πίσω από την ένωση της προτεσταντικής Ευρώπης(η οποία δημιούργησε τον άνθρωπο δούλο σε ένα άγνωστο θεό)και της ισλαμικής Ανατολής(η οποία επίσης δημιούργησε τον άνθρωπο δούλο στον Αλλάχ;). Ο κόσμος έχει ξεχάσει το ανώτερο Ελληνικό πνεύμα, τον κοινό Λόγο του Είναι και Γίγνεσθαι μέσα στο Σύμπαν και ακολουθεί ό,τι το γραφικό και άλογο γενόμενος δοχείο υποδοχής μαζανθρώπων,  ελεγχομένων υλικά,χωρίς καμμία πνευματική ή πολιτιστική εξέλιξη και ωρίμανση.

Αλλά ας ομιλήσουμε για τον περίφημο αντιρατσιστικό νόμο. Η έννοια αντιρατσισμός φιλοσοφικά δεν ευσταθεί. Ο Κρατύλος,ο μέγας Ηρακλείτειος φιλόσοφος διεκήρυξε την τέλεια αγνωστικιστική στάση ζωής. Πίστευε ότι στο ίδιο ποτάμι δεν μπαίνει κανείς ούτε μία φορά. Αυτό εννοούσε ότι όποιο πράγμα ή πίστη και αν υποστηριχθεί από τους ανθρώπους μπορεί την επομένη κιόλας στιγμή να αναιρεθεί. Αυτός που υβρίζει τον άλλον ως ρατσιστή  γίνεται ο ίδιος την ίδια στιγμή ρατσιστής. Διότι θεωρεί τον άλλο κατώτερό του και ακατάλληλο για συναναστροφή μαζί του. Όλοι οι άνθρωποι, όλες οι φιλοσοφίες, όλες οι κοσμοθεωρίες βασιζόμενες στον αναπόφευκτο ανθρώπινοι δυαλισμό του θετικού και αρνητικού πόλου(δεν γίνεται αλλοιώς)μπορούν άνετα να χαρακτηρισθούν ως ρατσιστικές. Οι μουσουλμάνοι κατά χριστιανών και το αντίστροφο.Τα τροπάρια της Μεγάλης Εβδομάδας είναι γεμάτα από αντιεβραϊκές  φράσεις και διαπιστώσεις. Η ορθόδοξη εκκλησία έχει ένα σωρό αναθέματα κατά Ελλήνων την Κυριακή της Ορθοδοξίας. Η Αρεία φυλή του Αδόλφου Χίτλερ  απορρίπτει τους διαφορετικούς όσο και οι μαρξιστές απορρίπτουν τους μη προλεταρίους. Σε κάθε περίπτωση ο αντιρατσιστικός νόμος είναι ένα έκτρωμα διότι για κάθε επίθεση σε μελαμψό συμβαίνει μία αντίστοιχη επίθεση σε λευκό στο Χάρλεμ ας πούμε. Η αγάπη επέρχεται μέσα από εσωτερικές διεργασίες των ανθρώπων,μέσα από αυτογνωσία και κοινωνική πολιτιστική ωρίμανση και σε  καμμία περίπτωση διά του νόμου. Ο σεβασμός δεν επιβάλλεται αλλά εσωτερικά και κριτικά αποκτάται. Αλλά παρεπιμπτόντως ενθυμούμαι και τη δεκαετία του 1980,τότε που εάν δεν ήσουν εις την κλαδική του ΠΑΣΟΚ ήσουν κατώτερος άνθρωπος. Αυτό δεν είναι «ρατσισμός;».

Η συζήτηση για το «αντιρατσιστικό νομοσχέδιο»συντηρείται όσο η παρανομία των λαθρομεταναστών,του ιδίου του Ελληνικού κράτους συντηρείται. Ένα Ελληνικό κράτος που θα σεβασθεί επιτέλους την ιστορία του και θα κατοικείται από λογικό αριθμό νομίμων μεταναστών πολιτιστικά και πνευματικά ισοδυνάμων με τη χώρα που γέννησε το Σωκράτη δεν θα έχει κανένα λόγο να ασχολείται με τέτοιους νόμους. Ένα Ελληνικό κράτος που θα αναπτύξει μία πολυπολιτιστική κοινωνία με τις χώρες που γέννησαν το Γκαίτε και τον Χαίντερλιν,το Βύρωνα και τον Βάγκνερ δεν θα απασχολείται από τέτοιες νομοφαγούρες. Αντίστροφα  είναι δυνατόν να συντηρείται η συζήτηση για αντιρατσιστικό νομοσχέδιο –στο πνεύμα που οι κρατούντες (κάποιοι πρώην υμνητές του «αντιρατσιστή Τσαουσέσκου»(!))το εννοούν-όταν η χώρα μας και συλλήβδην οι ευρωπαϊκές χώρες του Μπετόβεν και του Κάντ,του Χάϊντεγγερ και του Εγέλου,έχουν πλημμυρισθεί από ισλαμιστές υποστηρικτές τύπων όπως αυτός ο Χαμζά Ανδρέας Τζώρτζης που φανερά διδάσκει το μισογυνισμό,το ότι δεν πιστεύει το ισλάμ σε καμμία ελευθερία λόγου; Ποιος αντιρατσιστικός νόμος θα προστατεύσει τους γηγενείς Ευρωπαίους από τους αποκεφαλισμούς του ισλάμ, με ποιο τρόπο τέλος πάντων θα πραγματώσει η Ευρώπη του Ιδεαλιστικού και Ορθολογιστικού πνεύματος το Εγελιανό ταξείδι προς το Απόλυτο Πνεύμα. Με τους ισλαμιστές που έκαψαν τη Σουηδία, τη Γαλλία και σύντομα και τη δική μας Πατρίδα;

Αναρωτήθηκα από την πρώτη στιγμή που διάβασα τις δηλώσεις της Κικής Δημουλά εάν αυτές συνιστούσαν αδίκημα γνώμης. Είναι άραγε ρατσιστικό-με την έννοια που οι σύγχρονοι κρατούντες και τα φερέφωνα τους δίδουν στον όρο-να βλέπεις την Πατρίδα σου, το Έθνος σου, τη γειτονιά σου να καταστρέφεται ως καθημερινότητα και ως χώρος εξέλιξης και να διαμαρτύρεσαι; Τελικά ο περίφημος αντιρατσιστικός νόμος είναι ένας ακόμα κρίκος της σύγχρονης εξουσίας στην αλυσίδα ελέγχου όλων εκείνων που έχουν τη δύναμη να αντισταθούν στην άλογη μίξη ανθρώπων και πολιτισμών-μία μίξη που μόνο τους αφανείς εξουσιαστές του αιώνα μας βοηθεί-λέγοντας ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ιστορία και μέσα στην εθνική τους ανεξαρτησία θα πρέπει να συνενωθούν καταθέτοντας τα ανώτερα σημεία των πολιτισμών τους προκειμένου  όλη η γή να ενωθεί με ένα τρόπο που ο μεγάλος Στωϊκός Κλεάνθης τον υπενόησε στον περίφημο ύμνο του.

Από εκεί και πέρα αυτοί που πρεσβεύουν την αλήθεια δεν φοβούνται κανένα νόμο. Ας φοβούνται αυτοί που παραποιούν την ιστορία,αυτοί που από το συνωστισμό της αγνοίας δεν βλέπουν τίποτε το πραγματικό και κυρίως δεν βλέπουν ότι αυτοπαγιδεύονται στα ίδια τους τα δήθεν όπλα. Ενάντια σε κάθε νόμο υπάρχει η ελευθερία του πνεύματος, η ανακάλυψη, τα νέα δεδομένα η συνέχεια της επιστήμης και των φανερώσεων.

Όπως ήδη γράφω το παρόν αφιερώνεται στη Μυρτώ, για την οποία εύχομαι γρήγορη ανάρρωση, ψυχική και σωματική, μετά  από την επίθεση του ανθρωπόμορφου τέρατος.

 

Β.Δ.Μακρυπούλιας

Αγιολογιο

Αγιον Ορος

Αγιοι της Λεσβου

Register

User Registration